Filmdag 2020

Op 1 maart 2020 organiseerde Lions Club Schiedam te Riviere voor de zesde keer een FILMDAG in het Wennekerpand om geld in te zamelen voor een goed doel.
Dit jaar was het weer een geweldig gezellige dag met fantastische films en – met een opbrengst van 5.250 Euro – zeer succesvol.
Dit jaar willen we de opbrengst besteden aan een Schiedams gezinshuis. In het huis wonen tijdelijk kinderen in de leeftijd van 8 tot 15 jaar – die soms uit de crisisopvang komen – samen met professionele hulpverleners. Het doel van de hulp is om de gezinssituatie te ondersteunen, zodat het contact tussen ouder en jongere verbetert en thuis wonen weer mogelijk wordt. Een veilige en prettige omgeving is voor deze kinderen heel belangrijk.

We willen helpen met een nieuwe, vrolijke inrichting. Daar is wel geld voor nodig. Helpt u mee?
De uitvoering is in handen van Enver, zij biedt jeugd- en opvoedhulp in de regio’s Rotterdam-Rijnmond, Zuid-Holland Zuid en Midden-Holland.

Opbrengst filmdag 2020