Willeke Vester, voorzitter van de Lions Club Schiedam te Riviere, heeft vanmiddag de doos ingezamelde DE-punten afgeleverd bij de Voedselbank in Rotterdam. Die zorgen ervoor dat de bijna vierhonderdduizend punten worden omgezet in 720 pakken koffie voor de Voedselbank Schiedam.

Voedselbank Rotterdam

De inzamelbakken hebben afgelopen weken gestaan bij  Plusmarkt Nolenslaan, Retourette Groenelaan, Komkids, boekhandel Post Scriptum, AH hof van Spaland. Bovendien staat er een DE-punteninzamelbak in de Grote of Sint Janskerk. In de kerk kan dus het hele jaar ingeleverd worden.

Willeke Vester: "Het tellen is een hels karwei en dat heeft Marja Docter van de Voedselbank Schiedam gedaan, waarvoor dank. Mede namens de klanten van de Voedselbank, de medewerkers van de Voedselbank en Lions Club Schiedam te Riviere willen we de Schiedammers die hun koffiepunten hebben gedoneerd bedanken voor hun inzet. Graag tot volgend jaar weer."

Bron: Schiedammeronline

Doos met DE punten